شرکت ام -دیزلشرکت ام -دیزل ، مجموعه فنی و مهندسی برای تامین انواع کالاهای صنعتی با برترین و بالاترین کیفیت های شناخته شده داخلی و بین المللی برای استفاده در صنایع زیر ساخت کشور محسوب می گردد.

شرکت ام -دیزل ، از یک پیشینه فعالیتی بیست و پنج ساله برخوردار می باشد بترتیبی که در طول مدت دراز فعالیت های گذشته خود، توانسته است نام و عنوان طیف گسترده و مناسبی از شرکت های بزرگ صاحب برند داخلی را بعنوان شرکای مطمئن تجاری در لیست مراودات بازرگانی خود داشته باشد؛ لازم بذکر است که معتبر ترین و برگزیده ترین شرکت های مورد اشاره از منظر اقتصاد مهندسی، در وندور لیست روابط تجاری به روز شده شرکت برای مبادرت به هر گونه مبادلات بموقع روزانه و آتی همواره مندرج می باشند. چنین رویکردی همواره به شرکت این امکان را می دهد که در همه حال برای درخواست های وارده، پیشنهادات خود را در قالب های رقابتی با دیگر تامین کنندگان تهیه و برای تصمیم گیری های مقتضی در اختیار قرار دهد.

رشد و شکوفایی روزافزون شرکت ام – دیزل ، مرهون تلاش های مجموعه نیروهای متخصص شرکت در حوزه فعالیت های داخلی و مهندسی بوده است؛ لازم به ذکر است که مجموعه فعالیت یکپارچه شرکت عمدتا از طریق سه مراکز اصلی شرکت مستقر در شهر های تهران و ورامین با دهها نفر نیروی خبره متعهد کارآزموده و متخصص هماهنگی، سازماندهی و بانجام می رسد.

در راستای اهداف معین شده ، ماموریت شرکت ام-دیزل تامین و فراهم نمودن کالاها و خدمات مورد نیاز مشتریان از معتبرترین و مطمئن ترین منابع؛ و توزیع در سریع ترین زمان ممکن است که با تسهیلات مناسبی همراه بوده و از پشتیبانی متخصصان شرکت برخوردار است.

چشم انداز شرکت ام -دیزل ، تبدیل شدن به توزیع کننده برتر کشور و رهبر بازار تجهیزات صنعتی و کشاورزی است که به عنوان برند معتبر و شناخته شده در تامین و توزیع محصولات با کیفیت فعالیت می کند و رابطه پایداری با تامین کنندگان و مشتریان خود دارد.

خاطر نشان میسازد که سطح کیفیت کالاها و خدمات فروش ارائه شده ، آموزش و انجام خدمات پس از فروش بعنوان نماد برتر، همواره جوهره اصلی فعالیت های شرکت را بخود اختصاص می دهند. رسیدن به بالاترین استاندارد های ارائه خدمات مطمئن، در همه حال از هدفگذاری های اولویت دار شرکت ام -دیزل محسوب گردیده است.