لیست لیفتراک های شرکت لینده

شرکت لینده یکی از بزرگترین تولید کننده های لودر , لیفتراک و تجهیزات انبار در جهان است . شرکت لینده بیش از ۵۰ سال است که در زمینه استاندارد سازی کامیون های صنعتی ( لیفتراک , لودر , ریچ استاکر و ..)و مدیریت ناوگان و سیستم کمک درایور فعالیت می کند. شرکت بزرگ لینده در سراسر جهان نمایندگی هایی برای فروش محصولات خود دارد و از این رو توانسته است در حدود ۱۳۰۰۰ نفر را مشغول به کار از طریق برند خود کند. لینده در سراسر دنیا بیش از ۷۰۰ مرکز فروش و خدمات و در بیش از ۱۰۰ کشور نیز فعالیت تجاری دارد.
مرکز و دفتر اصلی بزرگترین شرکت تولید لیفتراک و لودر و تجهیزات انبار لینده در فرانسه واقع شده است .لینده در ارپ به نام Fenwick نیز خوانده می شود . شرکت لینده در سال ۲۰۰۶ بخشی از شرکت KION که دومین تولید کننده بزرگ کامیون های صنعتی در جهان بود .
اساس فعالیت شرکت لینده در تولید انواع لیفتراک , موتورهای الکتریکی و دیزلی , تجهیزات انبار , نرم افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل , راه حل اتوماسیو و سیستم های پشتیبانی راننده می باشد.


لیفتراک سهند به دلیل این که در داخل تولید می شود و تفاوت چشمگیری از لحاظ قیمت با نمونه های مشابه خارجی خود دارد و از طرفی ، کیفیت این ماشین ها قابل رقابت با برندهای مشابه خارجی خود می باشد ، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.