لیست لیفتراک های شرکت هیوندا

امروزه تجهیزات ساخت و ساز وصنعتی به صورت گسترده صنعت دنیا را رهبری می کنند و می توان گفت مهمترین بخش برای پیشرفت هر صنعتی می باشند . هیوندا در اصل می توان گفت که فعالیت طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی خود را از سال ۱۹۸۵ آغاز کرده است . این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع ماشین آلات سنگین صنعتی مانند لودر , لیفتراک , بیل میکانیکی و … در جهان می باشد.

لیفتراک شرکت هیوندا

شرکت هیوندا همانند سایر رقبای خود در عرصه تولید تجهیزات انبار پیشرفت چشمگیری کرده است و پا به پای شرکت های بزرگی چون کوماتسو جلو آمده است و حتی در برخی از موارد از رقبای خود پیشی گرفته است . از مهمترین تولیدات شرکت هیوندا در زمینه انبار می توان به انواع لیفتراک های برقی , دیزلی و گاز سوز آن اشاره کرد . که در انواع تناژ های با فناوری پیشرفته تولید می شوند. در زیر محصولات لیفتراک هیوندا که توسط ام دیزل عرضه می شود را برای شما معرفی می کنیم .


لیفتراک سهند به دلیل این که در داخل تولید می شود و تفاوت چشمگیری از لحاظ قیمت با نمونه های مشابه خارجی خود دارد و از طرفی ، کیفیت این ماشین ها قابل رقابت با برندهای مشابه خارجی خود می باشد ، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.